Mestá a príroda Amerického západu sú "známou neznámou" pre väčšinu z nás ...poznáme ich z množstva amerických filmov, seriálov a spravodajských kanálov, ktoré sa na nás po desaťročia valia zo všetkých médií. Tak ako Paríž, Londýn či Rím patria medzi najznámejšie a najnavštevovanejšie metropoly Európskeho kontinentu tak aj Los Angeles, San Francisco, Las Vegas a množstvo jedinečných prírodných parkov neodmysliteľne patria medzi najväčšie turistické lákadlá amerického západného pobrežia, samozrejme s diametrálne odlišnou kultúrou, architektúrou a históriou . Možno aj pre mnohých z Vás teraz nastal čas ísť a pozrieť si tento "známy" vzdialený svet na vlastné oči. Ako sa hovorí "raz vidieť je lepšie ako sto-krát počuť". Po tejto úvahe logicky nasledujú otázky:
Ísť na "vlastnú päsť" alebo využiť služby cestovnej kancelárie a turistického sprievodcu? Viem si požičiať auto a orientovať sa v labyrinte preplnených diaľníc? Ktoré atrakcie sa oplatí vidieť a ktoré naopak nie, kam a kedy možem parkovať? Chcem sa prepravovať komplikovanými, strastiplnými a časovo náročnými prostriedkami hromadnej dopravy a lokálnych prepravcov? Jazyková bariéra - je moja znalosť angličtiny na takej úrovni aby som sa vedel dohovoriť v každej situácii? Viem si objednať ten správny hotel? Dokážem si vytvoriť program cesty a vybrať miesta a atrakcie, ktoré chcem navštiviť a časovo tento plán zosynchronizovať?
Ak využijete služby našej cestovnej kancelárie nemusíte hľadať odpoveď na žiadnu z týchto otázok. Stres a starosti nechajte na nás. Cieľom dovolenky je predsa oddýchnuť si od stresu a starostí, ktoré nám prináša každodenný život. Poslaním TravelUSA je zapezpečiť "bezstarostnú jazdu" a maximálny komfort pre nášho zákazníka počas celého pobytu.
Prečo s nami? V čom sme iní? ...TravelUSA poskytuje služby na online platforme. Sme presvedčení, že online predaj a prezentácia našich produktov a služieb je moderný ekonomický trend v cestovnom ruchu tak ako online predaj leteniek a hotelových izieb, čo nám v porovnaní s kamennými prevádzkami šetrí finančné prostriedky a tým znižuje cenu našich produktov.
Na rozdiel od konkurencie naše zájazdy v cene zahŕňajú vstupy do parkov, atrakcie a rôzne podujatia, ktorých cena spolu može prevyšovať stovky dolárov. Napr. zájazd do New York zahŕňa 3 dňový pass ($ 192) na všetky atrakcie, múzea a turistický výhliadkový autobus; vstup na Alcatraz ($44) v San Francisco alebo vstup do Hollywood Universal Studio($110) v Los Angeles, atď...
Od momentu, keď pristanete v USA až po odlet vás bude sprevádzať slovensky hovoriaci, tunajších pomerov znalý sprievodca, ktorý žije v tomto regióne. Na rozdiel od sezónnych sprievodcov vám dokáže poskytnúť informácie aj z oblasti spoločenského, kultúrneho, ekonomického či politického života. Ochotne vám poradí pri výbere reštauračných zariadení, pri výbere vhodných shows v Las Vegas, v pripade záujmu vysvetlí ako hrať hazardné hry v kasínach v Las Vegas, ukáže vám miesta kde sa dá lacno nakúpiť ale aj miesta s luxusnými značkami pre náročných, atď... V prípade akýchkoľvek nepredvídaných udalosti (dopravná nehoda alebo porucha vozidla, zranenia a iné zdravotné udalosti, strata batožiny...a pod.) dokáže promtne a efektívne vzniknuté problémy riešiť. Trasy našich zájazdov sú navrhnuté tak, aby sa minimalizoval čas na prepravu a nikdy neabsolvujete tú istú trasu tam-a-späť (2krát)...preto majú naše zájazdy rozdielne príletové a odletové destinácie, čo v konečnom dôsledku šetrí Váš drahocenný čas a peniaze.
Prečo cestovať? Stojí to za to?
Keď sa opýtate ľudí čo je zmysel a poslanie života... "štastie", zdravie , rodina sú vždy na vrchole rebríčka. Pri životných jubileach, meninách, svadobných vinšoch a pod. vždy jednotne želáme oslávencovi veľa šťastia a zdravia. Po tejto krátkej úvahe nasleduje otázka ..."Čo nás v živote robí šťastnými?" Ak nepočítame zdravie a harmonický rodinný život, zostavajú nám materiálne hodnoty, viera a duchovný život, kariéra, spoznávanie , záľuby, šport, adrenalínove aktivity... Nevinímajúc dôležitosť materiálnych hodnôt v dnešnom uponáhľanom svete, kde je potreba kvalitného bývania, spoľahlivých dopravných prostriedkov a iných predmetov dennej spotreby nevyhnutných na zabezpečenie bežného komfortu súčasného života nám skutočný pocit šťastia prinášajú väčšinou nehmotné "veci". Ked ľudia na sklonku života "prehodnocujú " svoj život len zriedka počujete výrok "som šťastný, že som si vtedy kúpil ten mercedes"...mimochodom, eufória z kúpy nového auta sa vytratí asi tak rýchlo ako charakteristická vôňa novoty z kože a materiálov použitých v interiéri vozidla.
Naopak takmer vždy v týchto situáciach možme počuť " som šťastný (alebo v horšom prípade - ľutujem, že som nikdy ne...), že som bol tam a tam a že som skúsil a zažil to a to. Ak prežijete krásnu dovolenku so svojimi blízkimi určite si to budete pamätať do konca života. To, že ste si kúpili nové auto, stereo, TV alebo drahé džinsy vám v týchto chvíľach ani nenapadne.
Po tejto úváhe nám logický vychádza, že jednou z možností ako si dopriať v živote viac šťastia a emocionálneho obohatenia je spoznávať nove krajiny a kultúry. Máme to šťastie, že žijeme v dobe keď cestovanie a letecká doprava naprieč planétou už nie je len doménou zámožných ale je bežne dostupná pre väčšinu obyvatľstva civilizovaného sveta. A bolo by hriechom túto možnosť nevyužiť.
Nielen že máme právo byť šťastní, máme "povinnosť" byť šťastní. Naše šťastie priamo ovplyvňuje našich najbližších a všetkých v našom okolí. A to má v konečnom dôsledku pozitívny vplyv aj na ich šťastie.
Sme len takí šťastní ako sa rozhodneme byť šťastní!
Áno, cestovanie stojí za to a je to skvelá investícia!
Travel is the only thing you buy that makes you richer!
Spoznávacie zájazdy plné zážitkov a neopakovateľných momentov.
Dajte nám možnosť dokázať Vám, že milujeme našu prácu!